Chevrolet Silverado 2021
Chevrolet Silverado (Шевроле Сільверадо) - повнорозмірний пікап класу «К4» із заднім або повним приводом. Рестайлінг четвертої генерації моделі. Атвтомобіль було представлено у вересні 2021 року.
Четверте покоління Chevrolet Silverado дебютувало три роки тому, але в Шевроле вже підготували оновлення своєму пікапу, що досить швидко як для такого класу автомобілів.
Але і оновлення торкнулось не всіх версій Сільверадо - комерційні варіанти для бізнесу, а це самі базові модифікації зберігли і зовнішність, і інтер'єр, і оснащення. Рестайлінг зачепив тільки «цивільні» модифікації, починаючи із комлектації LT, і треба зазаначити, він виявився досить суттєвим та об'ємним.
Так, дизайнери General Motors трохи підправили зовнішність «трака». Він зберіг стилістику попереднника, але все ж радіаторна решітка, бампер та голован оптика зазнали певних змін. Стало краще чи гірше, кожен вирішує сам для себе. Як то кажуть: «на колір і смак...».
А ось інтер'єр... Зміни в салоні можуть легко потягнути на повноцінну зміну покоління. На передній панелі з'явилися розставлені блоки клавіш і рукояток, медіасистема - з широкоформатним монітором на 13,4-дюйма. Панель приладів тепер віртуальна - з дисплеєм на 12,3-дюйми. Багатшим стало і оснащення (з'явилось справжнє дерево), у списку опцій є проекційний дисплей та салонне дзеркало із вбудованим екраном.
На «голову» виросло і оснащення. Так, для Шевроле Сільверадо вперше став доступний просунутий круїз Super Cruise, котрий являє собою спрощену версію автопілота. Ну усілякі Apple CarPlay, вентиляція і підігріви, електроприводи, клімати і тому подібні речі були доступні і раніше.
Після оновлення у пікапу з'явилась нова позашляхова версія - Silverado ZR2. Його основна особливість - посилена підвіска з новими пружинами та амортизаторами Multimatic DSSV. Кліренс було збільшено до 284 мм!
Серед решти допрацювань - електронні блокування міжколісних диференціалів, позашляхова 33-я гума та додатковий захист. Суттєво збільшились кути в'їзду та з'їзду.
Під капотом Chevrolet Silverado залишились незмінними двигуни V8 об'ємом 5.3 (360 к.с. 519 Нм) і 6.2 (426 к.с. 623 Нм) літри. Базвоий турбдовигун 2.7 тепер назавжди витіснив «атмосферні» 4.3 V6. Інженери не стали збільшувати його потужність (314 к.с.) проте зробили його тяговитіше додавши 20% моменту (569 Нм). Працюючий із цим двигуном 8-ступеневий «автомат» теж було допрацьовано.
Нікуди не зник і 3-літровий дизель Duromax (281 к.с. 623 Нм). Плюс такі пікапи отримали посилену раму, а отже можуть тягунти за собою не 4,2 тонни як раніше, а всі шість тонн!
В трансмісії - 10-ступеневий гідротрансформатор (окрім версій з 2.7) та задній або повний привід.
Джерело: Chevrolet-Silverado.InfoCar.ua